اتاق خواب مهمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

0
2370
ایده های اتاق خواب مهمان
ایده های اتاق خواب مهمان
زمان مطالعه: 11 دقیقه

ایده‌های اتاق خواب مهمان (GUEST BEDROOM IDEAS): فکر آماده ­سازی اتاق ­خواب مهمان، ممکن­ است یادآور خاطراتی استرس‌­زا برای شما باشد: انرژی بی­اندازه­‌ی پدر غرق در عرق شما که درحال دویدن به اطراف با یک جاروبرقی است، برادر هشت ساله­‌ی شما که درحال تلاش برای تازدن سریع حوله­‌های مهمانان به روش صحیح است، مادر خشمگین که درحال چپاندن لباس‌های شسته­ شده در آخر هفته در کمد و پرتاب ­کردن یک تشک بادی روی زمین است. همه­‌ی این­ها پیش از به صدا در آمدن صدای زنگ در است. با مجله دکوراسیون داخلی مبلک همراه باشید…

لازم نیست که میزبانی، این گونه باشد. خواه شما اتاق مهمان جداگانه داشته ­باشید، خواه یک مبل تخت­خواب­شو در اتاق نشیمن خود، برخی از ایده‌­های انجام ­شده و صحیح در مورد اتاق­ خواب مهمان را گرد آورده‌ایم تا شما بتوانید بدون استرس، فرش زیر پای هر ملاقات­ کننده‌­ای پهن ­کنید.

تختخواب دو نفره ایکیا مدل مالم
پس از یک روز مسافرت طولانی، میهمانان شما قدردان زیبایی و راحتی تخت­خواب «مالم» خواهند­بود. سرویس خواب انطباق ­یافته­‌ی ایکیا Malm، مکانی در اختیار آن­ها می­گذارد تا اشیای ارزشمند کوچک خود و فنجان قهوه‌­ی صبحگاهی را روی آن قراردهند.

خواب زیبا

تخت­خواب، مهمترین بخش از هر اتاق­ خواب مهمانی است؛ اما می­تواند مشکل ­سازترین جزء نیز باشد. فشار زیادی برای مطمئن شدن از این که مهمانان شما اقامتی پنج ستاره دارند، وجود دارد. با خواندن نکات زیر قطعا می توانید یک اتاق خواب عالی و بی‌نقص را ایجاد کنید.

چهارچوب ذهن

چهارچوب تخت­خواب و تخته­‌ی سر، به احتمال زیاد بزرگ­ترین وسایل در اتاق­ خواب مهمان شما خواهند بود. نکته­‌ی اصلی این است که شما می­خواهید مطمئن ­شوید که آن­ها می­گویند: همه چیز خوب است… بر خلاف عمه­‌ی بزرگ شما در شام شکرگزاری سال گذشته.

پیش از انتخاب تخت­خواب، سبک خود را درنظر بگیرید. اگر شما دنبال ظاهری درخشان و حداقلی هستید، یک شبح صلب و ساده مانند تخت­خواب دو نفره «SONGESAND» ما، عالی است. زیبایی بی‌انتها و ساخت بی­‌نقص بدین معنی است که این تخت­خواب، سال­ها به میهمانان شما، خوش‌­آمد خواهد گفت.

فضای ناکافی؟ یک تخت­خواب دارای فضایی برای نگه­داری اختصاصی زیر تخت، مانند «سونگسند» می­تواند دو وظیفه برای شما و مهمانانتان انجام دهد. شما می­توانید دو کشو زیر تخت­خواب SONGESAND ما تنظیم ­کنید که فضای کافی برای نگه­داری وسایل اضافی تخت­خواب (و فضای باقی­مانده‌­ی زیادی از اتاق برای مهمانانتان) را فراهم می­کند.

تختخواب دو نفره SONGESAND آیکیا
تختخواب دو نفره SONGESAND آیکیا ما، ساخته شده از نئوپان با ظاهری کلاسیک، امکان اضافه کردن کشو در قسمت زیرین تخت در صورت نیاز شما!

اگر هدف شما ایجاد محیطی ساکت برای مهمانانتان است، یک تخت مدرن و بی­ سروصدا، مانند «SLATTUM»، دنج و کلاسیک است. تخته­‌ی سر (تاج تخت)، محل مناسبی برای تکیه­‌ی مهمانان در زمانی است که آن­ها می­خواهند مطالعه کنند یا از خدمات معروف صبحانه در تخت­خواب شما، لذت­ ببرند.

تختخواب مدرن ایکیا مدل SLATTUM
تختخواب مدرن ایکیا مدل SLATTUM، ظاهری ساده با چهارچوب فلزی بی سر و صدا، مناسب برای خواب راحت شما!

جهان مادی

پس از این که اساس تخت­خواب خود را بدست ­آوردید، وقت آن رسیده که جزییات را اضافه ­کنید. عناصری همچون تشک، روتختی و بالشت­‌ها با یکدیگر کار می­کنند تا تجربه‌­ای به یاد ماندنی برای مهمانان شما رقم بزنند. همه­‌ی ما قصه­‌هایی از بدترین تشک­‌هایی که تا به حال روی آن خوابیده‌­ایم، داریم. با انتخابی ضعیف برای وضعیت خواب، یکی دیگر از این موارد را به مهمانان خود هدیه نکنید.

  • توصیه می­کنیم یک تشک نیمه­ سفت پیدا کنید که از مهمانان شما پشتیبانی­ کرده و در عین حال احساس نشود که تخت­خوابی از چنگال­ هاست. تعادل. می­دانید؟
  • در مورد روتختی، بهتر است آن را ساده نگه­دارید. برای جعبه­‌ی رنگی آرامش ­بخشی که قرار است مهمانان شما مانند نوزادان در آن بخوابند، از رنگ­های خنثی، مانند خاکستری، بژ یا سفید استفاده کنید. نوزادانی که در طول شب می­خوابند و هنوز چیزی در مورد مالیات و شغل نمی­دانند.
  • اگر تمکن مالی دارید، کتان 100% همیشه انتخابی مجلل و بادوام است، اما مواد طبیعی دیگری همچون پنبه نیز از آزمایش مهمان، عبور کرده­‌اند. برای این که عاشق همه چیز شوند، فکر خوبی است که مطمئن­ شوید که روتختی مهمان شما، تمیز است.
  • بالشت­ها، دیگر بخش مهم از تجربه­‌ی هر مهمانی از اتاق­ خواب است و محلی عالی برای دیدن رویاها. اما بالشت نامناسب، می‌تواند باعث سردرد و گردن­ درد شود. چهار بالشت سر (دوتا سفت، دوتا نرم) تهیه کنید تا مهمانان شما خودشان بسته به راحتی، انتخاب کنند.
  • به منظور بافت و راحتی بیشتر، این 9 ناحیه­‌ی آسایش ابری را با کوسن­‌های تزیینی، مانند بالشت «SOMMARASTER» ما، تکمیل کنید. حالا این کاملا درست است.
کوسن ایکیا مدل KNIPPARV
ما عاشق کوسن های ایکیا مدل KNIPPARV هستیم، طرحی ساده در کنار طرح سفید با خطوط طلایی

ظرفیت نگه­داری

مسافرت با یک کوله ­پشتی زمانی که شما 22 ساله بودید، لذت­بخش بود؛ اما این روزها، جذبه­‌ی آن چنانی ندارد. با در اختیار داشتن فضای اختصاصی برای نگه­داری لباس­ها و وسایل، برای آن­ها احساس راحتی بیشتری در خانه به وجود بیاورید. این کار کوچک، باعث می­شود تا آن­ها احساس ­کنند که چندان فضای شما را اشغال نکرده‌­اند.

  • احتمال دارد از اتاق مهمان شما برای چندین کار مانند دفتر خانگی، محل ساخت یا انبار، استفاده ­شود. داشتن سیستم­های نگه­داری در این مکان، اساس منظم نگه­داشتن چیزها و آماده ­بودن برای مهمانان سرزده است.

خوش لباس

یک دراور لباس، تغییردهنده‌­ی بازی در اتاق مهمان است. قادر بودن به بازکردن و کنار گذاشتن وسایل، پدیده­‌ای ناچیز ولی بسیار رضایت ­بخش است.

  • حتی اگر یک کمد لباس کاملا خالی برای مهمانان در دسترس ندارید؛ داشتن کمد لباس نیمه­ خالی، همچنان مفید خواهد­بود. میهمانان با همه­‌ی جارختی­‌های خود مسافرت نمی­کنند؛ بنابراین، داشتن یک کمد نیمه­‌خالی بسیار جالب است.

کمد لباس دوبل ایکیا «MALM» ما، فضای زیادی برای مجموعه­‌ی عروسک­‌های چینی شما و وسایل مهمانانتان دارد. فضای بالای آن، مکانی اضافی فراهم می­کند که می­توانید وسایل اضافی همچون سبدی از محصولات مراقبت شخصی یا دسته‌­ای از گل­های تازه را برای مهمانان خود روی آن بگذارید. اگر زیربنا یک مسئله است، دراور پنج کشو بلند ASKVOLL راه حل نگه­داری عمودی را ارائه می‌کند. تمام کشوها وجود دارند؛ اما در بسته­‌ای فشرده­ تر.

دراور 6 کشو ایکیا MALM
دراور شش کشو ایکیا مالم ما فضای زیادی را برای نگهداری لباس و سایر اکسسوری‌هایتان در اختیار شما قرار می دهد.

گرم­ کننده­‌ی نیمکت

اگر تا به حال در هر نوع هتلی اقامت داشته‌­اید، آن نگه­دارنده­‌های چمدان داخل اتاق را تجربه کرده‌­اید. این نگه­دارنده‌­های دستی به شما این امکان را می­دهد تا چمدان خود را به آن تکیه دهید و مهم­تر از آن، آن را کف اتاق نگذارید. کسانی که از میکروب واهمه دارند، به وجد می­‌آیند.

اضافه­ کردن یک نیمکت شیک به اتاق مهمان شما، این تجربه را برای آنان به ارمغان می­‌آورد. اگرچه که ما می­دانیم که کف اتاق مهمان شما دارای اکوسیستمی شبیه به یک هتل متوسط هم نیست؛ اما وجود یک نیمکت، همچنان مفید است. نه تنها مهمانان شما دارای تکیه‌­گاهی اختصاصی برای بار سفر خود هستند، بلکه محلی برای نشستن و پوشیدن کفش­های خود نیز دارند. با نیمکت «STOCKSUND» ما، این افزودنی اندیشمندانه حتی امکان نگه­داری چیزهای بیشتر را نیز فراهم می­کند.

نیمکت ایکیا مدل STOCKSUND
نیمکت STOCKSUND ما علاوه بر امکان نشستن، یک فضای ذخیره سازی داخلی مخفی با ابعاد مناسب به اتاق مهمان شما اضافه می کند.

موضع­ گیری

در شب، پاسخ دادن به موبایلی که بر روی زمین قرار‌گرفته، تجربه­‌ی جالبی برای مهمانان نیست. برای بیشترین میزان راحتی، مطمئن­ شوید که اتاق مهمان شما دارای پاتختی کنار تخت­خواب است. بدیهی به نظر می­رسد؛ اما شگفت ­زده خواهید شد اگر بدانید که چگونه بسیاری از مهمانان زمانی که جایی برای قراردادن لیوان آب خود در چیزی ندارند، دست­ و پای خود را گم می‌کنند.

پاتختی ایکیا مدل ASKVOLL
پاتختی اسکول ما، فضای کافی برای یک چراغ خواب، یک ساعت زنگ­دار و سایر وسایل کوچک دارد که مهمانان شما یقینا قدردان آن می‌شوند. آن­ها باز خواهند گشت.

 رفتن به سالن استراحت

گذراندن وقت با مهمانان، شگفت­ انگیز است؛ اما هر کس نیاز به اندک زمانی تنهایی دارد. با صندلی استراحت، مانند صندلی «رادویکن» ما، در اتاق مهمانان، فرصت استراحتی راحت به آن­ها بدهید. آن­ها قدردان داشتن یک تکیه ­گاه برای لم­دادن و خواندن کتاب، برقراری یک تماس تلفنی یا فقط آرامش محیطی، خواهندبود. همچنین، صندلی استراحت یک محل عالی برای انداختن لباس‌ها پس از یک روز طولانی است. درست مثل خانه.

صندلی راحتی RÅDVIKEN ایکیا
صندلی راحتی مدل RÅDVIKEN ایکیا ما، طراحی مدرنی دارد و برای استراحت‌های طولانی مدت کاملا مناسب می باشد.

ایده­‌های کوچک اتاق­ خواب مهمان

همه‌­ی افراد یک اتاق یدکی که بتوانند منحصرا برای مهمانان گاه­ به ­گاه از آن استفاده کنند، ندارند! اما این بدان معنا نیست که شما نمی­توانید یک اقامت پنج ستاره برای ملاقات­ کنندگان خود، فراهم کنید.

اگر اتاق­ خواب مهمان شما بیشتر شبیه به «مرکز اتاق نشیمن» مهمان است، راه­های زیادی برای افزودن راحتی بیشتر به یک فضای دومنظوره، وجود دارد. مبل تخت­خواب­شو، نقطه شروع خوبی است. روزهای پرت­ کردن و برپا کردن مبل تخت­خواب­شو قدیمی و پرسروصدایی که میله‌­ی آن در کمر شما فرو می­رفت، گذشته­‌است. مبل­های تخت­خواب­شو ما، مانند «HOLMSUND»، تشک­های فومی خاطره ­انگیزی دارد که باعث می­شود نظرات بی­نظیری در مورد آن داشته­ باشید. هشدار: شریک زندگی شما ممکن ­است برای بدست­ آوردن فرصتی برای خوابیدن روی این تخت، دعوا را شروع کند.

چهار میز و پنج راه برای چینش آنها
بخوانید
مبل تختخوابشو ایکیا FRIHETEN با رویه چرم
اتاق مهمان جداگانه ندارید؟ مشکلی نیست. مبل تخت­خواب­شو «FRIHETEN» یک تشک فومی خاطره ­انگیز دارد تا در اتاق نشیمن، راحتی اتاق هتل را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورید.

اتاق خواب مهمان خود را امتحان کنید

وقتی اتاق نشیمن شما در حال خدمات­ رسانی به عنوان اتاق­ خواب فی‌­البداهه­‌ی مهمانان است، ملاحظات کوچک دیگری نیز وجود دارد که به آن­ها نشان می­دهد که شما مراقب آن­ها هستید. برای بدست­ آوردن یک ایده­‌ی خوب برای نیازهای اتاق مهمان شما، پیشنهاد می­کنیم آن را امتحان­ کنید. زمانی که شما یک شب را در اتاق نشیمن خود سپری کنید، به سرعت متوجه می­شوید چه چیزی کار می­کند و چه چیز گم­ شده ­است.

مثلا شاید شما هرگز توجه زیادی به نورهای کوچک مودم اینترنت خود نداشته ­باشید؛ اما تمام چراغ­های اتاق خود را خاموش­ کرده و سعی ­کنید بخوابید. آن چراغ­های کوچک روی دیوارها به گونه­‌ای می­لرزد و می­رقصد که شما احساس می­کنید در یک دیوانه ­خانه در حال استراحت هستید. نه ممنون. حالا که از آن آگاه هستید، می­توانید تعدادی نوار تیره روی آن چراغ­های کوچک، بچسبانید یا ماسک­‌های مهار نور برای چشم، فراهم کنید.

اقامت شبانه در اتاق نشیمن، همچنین ممکن­ است نیاز به بالشت­ های بهتر برای مهمانان، دسترسی بیشتر به پریزها و سه­‌راهه‌­ها برای شارژرهای تلفن همراه مهمان و چراغ مطالعه را آشکار کند. همه­‌ی این چیزهای کوچک در واقع به خاطر مهم­ترین چیز است: ستایش فراوان از جانب مهمانانتان.

احساس در خانه: اضافات کوچک

آیا می­دانید زمانی که در اتاق یک هتل قدم می­زنید، همه چیز کمی سرد به نظر می­رسد؟ میز و تخت­خواب وجود دارند؛ ولی فضا کمی بی ­احساس به نظر می­رسد. گرفتار شدن در وسایل بزرگ آسان است، مانند مطمئن ­شدن از این که به تعداد کافی تخت­خواب برای همه وجود دارد؛ اما موارد کوچکی وجود دارد که اتاق­ خواب مهمانی متفکرانه و راحت، می­سازد.

  • خواه محیط اطراف مبل تخت­خواب­شو خود را آماده کنید، خواه یک جناه از قلعه­‌ی خود را تجهیز کنید، این اثرات کوچک، عامل برپایی آسایش خواهند بود.

چراغ­های مطالعه

همه اهل مطالعه‌­ی الکترونیکی نیستند. لامپ­های مطالعه، میزان دقیق نور مورد نیاز برای روشن کردن صفحات کتاب را فراهم می‌کنند اما تمام محیط خانه را روشن نگه نمی­دارند.

عاشق نمای متقارن هستید؟ دو چراغ مطالعه‌­ی شیک، مانند چراغ «EVEDAL» ما را جهت نوردهی دوستانه، در دو سمت پاتختی یا میزهای جانبی قراردهید. از نمایی غیرعادی لذت می­برید؟ لامپ­های رومیزی متفاوت را به منظور جذابیت بصری با یکدیگر ترکیب کرده و تطابق دهید.

  • لامپ­های رومیزی به مهمانان شما این امکان را می­دهند تا بدون نیاز به بلندشدن از روی تخت­خواب و دنبال کلید لامپ گشتن، مطالعه­ کرده یا کار خود را انجام دهند.
لامپ رومیزی ایکیا مدل LAMPAN
لامپ رومیزی ایکیا مدل LAMPAN طراحی بسیار ساده ای دارد، چیزی که در طراحی آن خود نمایی میکند، پایه شفاف آن است.

این را منعکس کنید

ما نمی­گوییم مهمانان شما بی­فایده‌­اند؛ اما مجبور­شدن به مبارزه با فضای آینه در صبح برای هیچ کس سرگرم­ کننده نیست. یک آینه‌ی تمام قد، مانند آینه­‌ی زیبای «کناپر» ما را فراهم کنید تا ملاقات­ کنندگان شما بتوانند خود را آرایش­ کرده، موهایشان را مدل داده و برای آخرین بار پیش از بیرون­ آمدن از در، ظاهر خود را چک کنند.

آینه ایستاده ایکیا مدل KNAPPER
آینه تمام قدم ایکیا مدل KNAPPER دارای ابعاد 48×160 سانتیمتر می‌باشد.

پتوها

گرم است یا نه؟ همه­‌ی افراد دارای تنظیمات گرمایی متفاوتی (یکی سرمایی یکی گرمایی) هستند؛ بنابراین، یک پتو و یک روانداز نازک و راحت را درون اتاق میهمان خود بگذارید تا مهمانان شما خودشان یکی را انتخاب کنند، با این‌کار شما نشان می­دهید که به فکر تمام نیازهای بالقوه‌­ی آنان هستید.

موارد دیگری که باید در اتاق خواب میهمان وجود داشته باشد

در کنار این راحتی­‌های موجود، جزییات دیگری نیز وجود دارد که می­تواند به واقع اقامتی شایسته­‌ی پست­ کردن در اینستاگرام را برای مهمان شما فراهم کند.

  • رمز وای­فای: برخی مهمان­ها ممکن­ است در برابر پرسیدن رمز وای­فای از میزبان خود احساس خجالت کنند؛ بنابراین آن­ها را از این ناراحتی، رهایی ببخشید. رمز وای­فای را در مکانی آسان برای دیدن قرار دهید تا آن­ها بتوانند در اوقات فراغت خود، آن را به صورت دزدکی در تلفن همراه یا دستگاه­های خود وارد کنند، یا تا زمانی که مهمانان در خانه شما اقامت دارند، رمز اینترنت را بردارید.
  • یک پارچ آب و لیوان: هیچ کس دوست­ ندارد مجبور باشد برای هر چیزی از میزبان خود درخواست کند؛ بنابراین، با آب تازه و یک لیوان تمیز برای برطرف نمودن نیازهای مهمانان خود، پیش­بینی لازم را داشته باشید.
  • لوازم بهداشتی: حتی اکثر بسته­ بندی­ کنندگان درجه یک نیز برخی چیزها را در خانه فراموش می­کنند. با گذاشتن لوازم آرایشی مسافرتی، مانند شامپو، نرم ­کننده، صابون دست­ ساز (اگر صابون محلی باشد که حتی دوست­داشتنی­ تر است)، مسواک، خمیردندان و لوسیون بدن یا دست در اختیار مهمانان، کاری کنید که نیازی به رفتن به فروشگاه نداشته ­باشند.
  • سشوار: برخی از افراد ترجیح می­دهند پس از خشک ­کردن موها از سشوار استفاده ­کنند و اغلب، اولین چیزی است که از یک چمدان بیش از اندازه پر شده، خارج می­شود.
  • تنقلات: مسافرت انرژی زیادی می­گیرد. مجموعه­‌ای از تنقلات مانند بیسکوییت روکش­دار، شکلات، میوه­‌ی خشک و موارد لذیذ دیگر را تهیه کنید تا یقین کنید مجبور نیستید صدای غرغر شکم مهمانانتان را بشنوید.
  • کیت کمک­های اولیه­‌ی کوچک: گذراندن وقت با میهمانان گاهی اوقات می­تواند صدمه ­زا باشد. همیشه یک کیت کمک­های اولیه‌ی کوچک شامل: بانداژ، آنتی­ بیوتیک، ضدآفتاب، پس از آفتاب و تعدادی قرص مسکن درد، داشته­ باشید.
  • یک کاسه­‌ی تزیینی کوچک: ساعت­ها، جواهرات، عینک­ها و سایر اشیای گوناگون نیاز به مکانی برای نگه­داری دارند. یک کاسه­‌ی زینتی بدلی کوچک به مهمانان شما نشان می­دهد که شما دقیقا به فکر همه چیز هستید.
  • هنر: لطفا اتاق را خالی از هر گونه اثر هنری روی دیوار باقی نگذارید. بدتر: هیچ­گونه اثر هنری از اتاق انتظار دکتر عمومی را به اتاق اضافه نکنید. از دوستان خلاق خود بپرسید که آیا می­توانید سفارش چنین وسایلی به آن­ها بدهید. در فروشگاه­های به صرفه، به دنبال آثار زیبا و منحصر به فرد بگردید یا حتی آثار هنری رنگارنگ خود را به وجود آورید. لازم نیست که از گوگنهایم آمده باشد. فقط باید جالب باشد.
  • گوش­گیر و یا یک دستگاه صدا: مهمان ­بودن، تجربه­‌ای است که تمام پنج حس شما را تحریک می­کند. خوابیدن در مکانی جدید با صداهایی جدید و ناشناس، می­تواند برای مهمانان، آزار دهنده باشد. مجموعه­‌ای از گوش­گیر­ها (نو) و یا یک دستگاه ایجاد صدای سفید فراهم ­کنید تا مهمانان شما بتوانند روی استراحت شبانه­‌ی خود تمرکز کنند. همچنین نرم ­افزار­های ایجاد صدای محیطی و سفید رایگان زیادی وجود دارد که اگر توانایی مالی یک دستگاه صدا را ندارید، می­توانید آن­ها را به مهمانان خود پیشنهاد دهید. مثل این­که آن­ها می­گویند: این فکری است که می­شود روی آن حساب ­کرد.
  • گل یا فضای سبز: لازم نیست که این­ها خیالی باشند. یک شاخه­‌ی پر از برگ از حیاط شما در گلدانی سرامیکی، زمانی که به زندگی در یک اتاق اضافه شود، می­تواند شگفت­ انگیز باشد. یک دسته از گلدان­های کوچک با شکوفه­‌ها و ساقه‌­های منحصر به فرد نیز می­تواند فوق­‌العاده تازه به نظر برسد.
  • حوله: جزییات با خودتان. فقط مطمئن­ شوید بدون لکه است. حوله­‌های لکه­ دار آرایشی را برای خودتان نگه­دارید.
  • دمپایی: برخی اوقات حتی در پاکیزه‌­ترین خانه‌­ها، پابرهنه راه می­روید و پیاده‌­روی را در چیزهای پیچ و تابدار، خیس و بسیار سوال برانگیز، به پایان می­رسانید. با ارائه‌­ی یک جفت دمپایی یا جوراب ضخیم و راحت به مهمانان، پاهای آنان را گرم و پاکیزه نگه­دارید. این کار به ویژه زمانی هوشمندانه است که پاهای آنان، کمی کثیف باشد و شما بخواهید کف ساختمان خود را پاکیزه نگه­دارید. این برای هردو مورد، عملیاتی است.

مردم معمولا شوخی می­کنند که یک اتاق مهمان باید کمی غیر راحت باشد تا ملاقات­ کنندگان، اقامتی طولانی نداشته ­باشند. ما موافق نیستیم. از نکات بالا استفاده کنید تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان خود فراهم ­کنید. به این ترتیب آنها به شما توجهی دیگر خواهند داشت.

منبع Article

4/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید